Probleem terreinreservatie

Reservatiesysteem: recente problemen
Sinds donderdag 9/5 is Tennis Vlaanderen overgeschakeld op een nieuw IT systeem om terreinen te reserveren. Dit levert hun (en ons en onze leden uiteraard) onverwachte problemen op, die ze blijkbaar niet in een handomdraai kunnen oplossen.
Momenteel worden wij overstelpt met mailtjes en telefoontjes van leden, die problemen ondervinden.
Opgelet telkens je een reservatie aanmaakt en voor enkel nog maar 1 van de 2 (of voor dubbel 3 van de 4) personen werden ingegeven, verschijnt er een rood kader. Maak dus je reservatie voor enkel- of dubbelspel af en dan verdwijnt het rood kader.

We zijn voortdurend in communicatie met Tennis Vlaanderen, om de “bugs” uit het systeem te halen.

Intussen moeten onze leden uiteraard verder kunnen blijven tennissen. Dus onze vraag aan onze leden:
Indien je problemen ondervindt, gelieve dit te melden door (liefst zo veel mogelijk) details op te geven van het probleem dat je tegenkomt. Hoe gedetailleerder de beschrijving, hoe beter we deze kunnen uitleggen aan Tennis Vlaanderen.
Wij (vooral Gerrit) proberen al het mogelijke te doen om de “bugs” in het nieuwe IT systeem op te vangen en te verhelpen.

Hoe melden?:
Per e-mail aan info@tennisclubboom.be. Dan proberen we een oplossing te geven voor je probleem én informeren we Tennis Vlaanderen om dit in de toekomst te voorkomen.

Om onmiddellijk een reservatie, die je niet lukt, in te brengen - om op zeer korte termijn te kunnen  spelen - dan kan je best telefonisch contact opnemen met onze uitbaatster Die’ke (0473 34 10 87). Die dan zal trachten de reservatie direct in te brengen. Nadien krijgen wij dan wel de details waarom het niet lukte en kunnen er Tennis Vlaanderen verder aan laten werken.