INHOUD ABONNEMENT/LIDGELD KON.BOOM TENNIS CLUB

• Een heel jaar lang kan je tennissen op onze outdoor club.
    • Tijdens het zomerseizoen: van april tot september, zijn alle terreinen: 4 gravel-, 4 smashcourt terreinen en 1 miditerrein geopend.
    • Tijdens het winterseizoen: van oktober tot maart zijn enkel de smashcourts:  1 2 3 4 geopend.
  • Je hebt de mogelijkheid om in te schrijven en deel te nemen aan heel wat sportieve activiteiten, zowel op recreatief als competitief niveau.
  • Je kan ook deelnemen aan heel wat leuke nevenactiviteiten.
  • Bovendien is er de Tennisschool. Spelers van alle leeftijden (3+) en van alle niveaus kunnen er terecht om lessen, trainingen, stages en tenniskampen te volgen.
  • Je kan gezellig vertoeven in de cafetaria of op het terras.
    • Voor de kids is er ook een speelhoek in de cafetaria en aangrenzend een outdoor speeltuin.
  • Op tennisclubboom.be vind je alle informatie en je ontvangt op regelmatige basis extra info via mail.
  • Lid worden van Kon. Boom Tennis Club maakt je automatisch lid van de Vlaamse Tennisvereniging (Tennis Vlaanderen), zodat je ook kan deelnemen aan tornooien op andere clubs.
  • Als lid van Tennis Vlaanderen en Kon. Boom Tennis Club ben je eveneens verzekerd voor sportongevallen tijdens het tennissen.
  • Heb je toch nog vragen, stuur ze aan info@tennissclubboom.be